flytt och sedan plutt.

hej bloggen! Nu är det så att vi är mit uppe (just nu) med att bära ner saker och in med dem i bilen. De ska ju köras till det nya huset! Men jag tror att vi kommer stanna här länge o efter jag har varit och slängt allt vi inte ska ha kan jag gå o träffa putte :D<3 Vi har inte träffats sen jag åkte till England. Det var riktigt kul men jag saknade alla:(
Hoppas det kan bli jag, putte och caspian igen. Så som dt var innan. Eller inte riktigt som det var innan x) jag och caspian skulle vara vänner denna gången :)  om han nu slutar igga mig :P<3 Vi får se vad som händer <3 Jag menar vi hade helt roligt tillsammans :) Håll tummarna för oss ;D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0