youtube skratt

god morgon alla söta! Nu sitter jag och njuter av Eric Claptons ljuva stämma, i låten Layla. Men ni skulle sett mig precis, jag höll på at kissa på mig! Jag, som så många andra, älskar att sätta mig ner på morgonen med en kopp kaffe (men för mig, en islatte) och läsa en mysig tidning :) Solo, som är min personliga favorit, berättade om ett youtube klipp som heter "mom arriving with cake". Så klart, hoppade jag upp vid datorn direkt och knappade in orden. Jag skrattade som en idiot, kan jag säga dig!  här får ni det magkittlande klippet! Jag måste ge "mom" ett väldigt stort tack och beröm för att inte tvingat uppladdaren att ta bort det och sen döda honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0