Jonnas tjejmiddag för catha.

kvällen spenderades hemma hos jonna igår och vi hade jätte trevligt. Vi åt typ övergod tortillas och hade det jättetrevligt. Jag kände mig så vacker igår, för mitt här var typ lite lockat också hade jag satt upp håret i en ny stil. :) Kommer bild senare, tror jag. Hur som helst, vi spelade singstar och gh-rock band. Efter det så spelade vi charader. Det bästa med kvällen var charadern! Gud vad vi skrattade, det var en otroligt härlig kväll. När vi till slut hade ont i magten efter allt skrattande så började vi dansa och skoja. Det var verkligen roligt.  Älskar att va med er, tjejer! Ni är bäst! :D


Jag och Jonna.
fdbvbgfd


Madde som försöker rätta till sånt snöre x)


jonna som lagar mat :)




Riktigt mysig kväll med er, tjejer! Kommer kanske fler bilder lite senare :)

Kommentarer
Postat av: Catha

Det var SKIIT kul :D:D måste göras om :D:D<33

2010-09-23 @ 20:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0