jerk it out!

strunta i rubriken! Hallå, folket. :D Det var längesen nu, tycker jag. Idag ska jag och familjen åka och kolla på ett otroligt vackert hus. Men det är ett som vi ska kolla på imorn som jag vill ha ;D Det huset har inbyggd ute jacuzzi :D och så kommer jag att få ett rum, som egentligen är garaget. Men de som bodde där har renoverat om det till ett rum. Vilket blir mitt! :D Det kommer bli as najs om vi flytta dit ;D  Sen är både köket och badrummet renoverat. Det är skitsnyggt! Hur som helst, efter vi checkat detta huset som vi ska se idag, ska jag träffa min älskling, Caspian och hans putte x) Men nu måste jag tvätta håret, med min nya förälskelse, Bobby's schampoo!  :D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0