Jul hemma hos Caspian!

Jag och Caspian var inte här, vi var hemma hos honom och bakade pepparkakor, kollade på typ julfilm (Ice Age), satte upp jul pynt och gick på vinterpromenad! Vi vandrade upp på en stor kulle-sak och nästan försvann i snön! Haha, vad roligt vi hade! När vi kom upp på kullen satt vi på en bänk och typ mös och babblade om allt möjligt. Cnär vi kom hem igen satt vi under ett täcke och kollade på tv. Vi behövde ju bli varma igen x)<3 Jag älskar verkligen min pojkvän :) han är världens bästa!
Hur spenderar ni tid med era flickvänner/pojkvänner?

Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: ja gör verkligen det, den är världsbäst!

Typ på samma sätt haha, fast min pojkvän är lite lat :)

2010-11-28 @ 09:09:41
URL: http://chikada.blogg.se/
Postat av: Clapsian den snälle (A)

Haha du vet väl hur vi spenderar vår tid? :O ;) (LLL)

Jag älskar dig med :*

2010-11-28 @ 19:15:41
Postat av: Putteh

Jag har ingen ;3

2010-12-03 @ 15:32:47
URL: http://idonthaveablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0