Tributes - Madonna.




Denna tributen går ut till DROTTNINGEN AV POP! Denna vackra stämma och det vackra leendet som madonna har ger många rysningar. Madonna är en av de mest kända människorna i världen.  Jag tycker att Madonna är en riktigt bra sångerska och jag älskar de flesta av hennes låtar. Hon står för alla kvinnor, som den största kvinnliga kändisen. Hon är en legend. Jag är en av hennes många fans och det kommer jag alltid vara. Hon har låtar till varje tillfälle. Här är några av dem.










Madonna är verkligen en ängel. Hon är och förblir en av de mest framgågna artister. Jag är glad för hennes skull.  I alla fall, detta är en tribute till Madonna, för allt hon gett oss. Varje minne med hennes musik och varje gäng vi sjungit hennes låtar och allt mode hon kommit med. Typiskt henne är t.ex. spets handskar. Detta är min egna tribute till Louise Ciccone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0