Skol start!

Nej men TJEENA! :D

Usch, nu är det dags för skolan igen. Gud vad trist!  Det som är bra är att man får träffa alla som man inte har sett på tre månader :P och det är dags för nya minnen! :D

Jag är lite smårädd för att börja i nian faktiskt, jag gillar inte idén av att ungefär hela mitt liv går ut på att jag väljer rätt val nu. Jag menar, jag är fortfarande ett barn.. Typ i alla fall x)   Jag funderar på att gå hp med inriktning Turism, kommunikation. Men det ända gymnasiet som har det programmet är Klara Nya Gymnasium. Och jag gillar inte namnet.. Nej jag skojade bara. Min kusin går där. Det är väl inget fel med det, det blir väl kul eller så men jag är liksom inte hundra procent säker heller. Annars blir det kanske sp, eller mp för att bli art director (AD) eller copywriter. Det verkar liksom kul och spännande. Jag gillar att fixa designer på datorn och nya logor till typ... Tetra pak xD nej men ni fattar :)  jag håller alltid på och klottrar ner skrivhäften med mitt namn och någon häftig design. Ni kan få bilder senare. Kanske :P  men nu ska vi se vad jag kan hitta på gymnasium.se :)  det är en bra sida för någon som ska välja gymnasium elle vill byta. Bara så ni vet :) 

Kommentarer
Postat av: A.C

tackar:D

lägert d?:D

2010-08-22 @ 22:14:12
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: julia

sv:

haha jo verkligen ;)

2010-08-22 @ 23:31:26
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0