Michael Jackson.<3

alla som träffat mig minst en gång vet att jag är helt nerdrogad i honom. Han var kung, och ingen kan säga något annat, så är det bara!

   Denna bilden betyder mycket för mig. Jag har en affisch som ser ut så
här. Det är omslaget på skivan bad, för er som inte visste. Det är en av de bästa låtarna tycker jag och mitt utslitne exemplar av skivan bevisar det. :)  Han är den största kändisen som finns och alla, precis alla vet vem han är. Antingen för pengar han gav de fattiga, hans musik, hans hjälp, hans smått knasiga idéer eller för att han gjorde en lejonkungen grej med "Blanket". (Blanket är hans son)

Hur som helst så tycker jag att han var en helt underbar människa och beundrar honom starkt. Han är Kung.
Jag älskar Michael Jackson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0