gäst blogg med EMMA!

Hejsanhejsan :D
Victorias "tvilling" som skriver.
Snart så ska vi iväg till malmöfestivalen och se Salen al Fakir, kulkul ska det bli :D hihi !

Vici kom just på ett tema jag kunde skriva om... Hur mycket jag älskar henne x)

Och visst, jag älskar henne hur mycket som helst ! Vi kan ha våra fights, men när det gäller finns vi alltid där för varandra. Och det är jag så glad för :D<333
England i sommras blev ett helt underart minne tillsammans, precis som våra tusen andra! Och tusen till ska det bli ;)<3

Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Kim

FinFin blogg Vici :) <3

2010-08-26 @ 20:21:05
Postat av: amanda

allt bra?:)

2010-08-29 @ 21:05:54
URL: http://amandaohmans.blogg.sea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0