SYV

Imorgon ska jag till syv-konsulenten på min skola och vi ska kanske ringa till drottning blankas rektor, så ska vi fixa att jag kan komma till deras skola och träffa eleverna och se hör skolan och lektionerna fungerar :)  jag har rätt många  förhoppningar och det känns lite konstigt, men det ska nog gå bra :) jag vill se till att ha koll på exakt hur skolan funkar o hur allt går till innan jag väljer att söka. men jag är faktiskt väldigt säker på drottning blanka. Den ligger belägen på en invikining på gågatan mitt i stan och har tre våningar varav jag mest kommer att finnas på översta och andra vångingen. EFtersom de får färskt mat från en catering-firma är det verkligen lyxig mat ju, (för att vara en skola). Nästa vecka har vi tema vecka med jobb och sånt. vi ska lära oss hur man skriver ett cv  och olika arbetare ska komma och berätta om deras jobb, tror vi. Jag hoppas på en stylist eller designer. Catha, min kompis, hoppas på en läkare eller en skådespelare. Madeleine hoppas på zoolog xD hon ska fixa med djur ;)

hur som helst, måste fortsätta jobba nu. Teknik är drygt x) 

Kommentarer
Postat av: Catha

TEMA VECKOR ÄGER !! för då slipper vi jobba ;)

nä teknik är inte segt vi får ju sitta vid datan hela tiden ju :P

2010-11-10 @ 16:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0