Gästbloggar dags!

HejjhHejjh!! ;) Catha här, som suger på att blogga :O:P
Jaa, va ska jag berätta för nåt kul då? Typ inget alls lever ett väldigt okuligt liv ;)
Bara jag som stör mig på kärlek ? :O Den är helt fucked-up. Först kan killen inte sluta kalla en massa gulliga saker och förklara att han skulle vilja va med en även om man är en väldigt dålig person, sen när man förklarar sin känslor för han, och sin osäkerhet fast att man ändå gillar killen stark, ja då skiter han i dig totalt. Jag menar vad var det löna? Jag menar hur mkt onödig tid lägger vi tjejer ner på onödiga killar? :O aja får fortsätta kämpa på med mitt för jävliga kärleks liv, finns inget värre :O

Ha det ;) <33
catha<33

Kommentarer
Postat av: Cissi

ja men visst är hon! :D

2010-11-23 @ 20:12:03
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: LOWA - En musikblogg

Hallå hallå!



I senaste inlägget kör jag med lite julstämning, bla har jag lagt upp julmusik och så ställer jag en fråga, skulle vara kul om du svarade på den.



Ha en bra dag sötnos!

2010-11-24 @ 11:05:25
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0