schema

Alltså jag kommer aldrig kunna bli politiker. Det skulle var helt omöjligt. Jag tycker att politik är dötrist. Hur som helst.. Vi har det i so nu. Vi fick ett häfte med massa bilder på kända politiker och jag kunde tre av dem xD En av dem, jan björklund för folkpartiet hade en kulig bild ^^  Jag försökte hitta den på google, men den fanns inte där :/ 

I alla fall, dagen idag var helt otroligt dryg! Ni kan inte tro det! Vi har först 100 minuter slöjd. En timmes so. Lunchrast på 35 minuter och svenska från 12.05 till 13.20..  och just det, vi har en timmes no och en timmes matte sen. Vi sluta halv fyra. På en torsdag!

Nej, alltså det tycker inte jag är rätt. Vi kommer ju knappt hinna göra något annat än läxor på torsdagskvällarna. Nej, vårt schema suger verkligen verkligen detta året. Vilket är lite synd eftersom det är mitt sista år på grundskolan.. Men det får vi ta ju. Det är livet, liksom. Nej, nu ska jag ta och göra min matte.. Jaaaaaaaaaa!!  -.-''

vi hörs kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0